Brak produktów w koszyku.
Zwroty
Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), ale będziemy wdzięczni za taką informację – wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Skontaktuj się z nami mailowo poprzez maila: kontakt@lapawlape.pl.
- W treści maila obowiązkowo podaj numer konta na który powinien być dokonany zwrot oraz pełne dane osoby kupującej w celu weryfikacji. Będziemy wdzięczni za przesłanie dodatkowo przyczyny zwrotu.
- W odpowiedzi dostaniesz wygenerowaną etykietę do paczkomatu InPost (nie płacisz za zwrot).
- Odeślij nieuszkodzony produkt, po otrzymaniu zweryfikujemy stan produktu.
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy (łącznie ze zwrotem kosztów przesyłki, jakie poniosłeś przy zakupie).
Reklamacje
Reklamacje regulują przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827). Reklamować towar można w ciągu 2 lat (okres obowiązywania rękojmi) licząc od daty zakupu towaru.
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 782 478 099
Reklamacje są przez nas rozpatrywane niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamowanego produktu.
W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.
W celu złożenia reklamacji:
- Prześlij do nas wiadomość mailową na adres kontakt@lapawlape.pl, w której opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, numer konta bankowego oraz swój adres w celu weryfikacji. Następnie po otrzymaniu odpowiedzi prześlij do nas zakupiony produkt.
- Sprzedający dokona zwrotu środków na konto bankowe kupującego wskazane w przesłanym mailu.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@lapawlape.pl. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Mateusz Glazik “Łapa w Łapę” Szkolenie Psów
ul. Mochtyńska 54c/14
03-289 Warszawa